.

.

AKTUALIZOVAŤ NAJNOVŠIE ČLÁNKY

Bezchybné SEXI bruško aj bez posilňovne? Poradíme, ako na to!

  • PDF
5217
Like!

cviky-na-stihle-brusko

Vypracované pevné brucho nie len sen všetkých žien, ktoré chcú byť krásne do plaviek. Oplatí sa aj z iných dôvodov ...

.

.

Spevnené svaly na bruchu sú krásne. Kto by túžil po nevzhľadných pneumatikách, že? Okrem estetického hľadiska je tu ešte zdravotné: pevné brucho pomôže aj pri správnom držaní tela a ochráni váš chrbát.

Dôležité je posilňovať všetky svaly brucha, ktoré sa delia na priame a šikmé. Priame sú aktívne predovšetkým pri pohybe. Sú rozdelené na horné a na spodnú časť a obe časti je potreba posilňovať.

Šikmé brušné svaly sa zapájajú nielen pri pohybe, ale ich funkciou je tiež stabilizovať správne postavenie trupu pri státí, chôdzi, behu ... Nie sú tak silné ako priame svaly, ale zato vydržia pracovať omnoho dlhšie. Ich posilňovaním získame nielen štíhly pás, ale posilníme aj chrbát, ktorý to potrebuje.

Dôležité zásady:

- Cviky na brušné svaly začíname miernym podsadením panvy (v ľahu pritlačením bedier k podložke) a tak vydržíme celú dobu cvičenia.

- Cvičíme plynule, ťahom, nie švihom

- Zaberáme s výdychom, povoľujeme s nádychom

Cvičenie s gumou na horné brucho

Posilňovaciu gumu upevníte vo výške minimálne 120 cm. Sadnite si chrbtom k miestu upevnenia gumy, nohy natiahnuté, konce gumy vezmite do rúk a ruky si položte na ramená. Vykonávajte predklony. Cvičte 3 série po 10-20 opakovaniach.

Cvik na spodné brucho

Ľahnite si na chrbát, ruky dajte pozdĺž tela a pokrčte nohy. S výdychom najprv priblížte kolená čo najbližšie smerom k hlave a potom v pohybe pokračujte s tým, že budete od podložky dvíhať panvu, postupne. Stačí len niekoľko centimetrov, panva, chrbtica a ramená zostávajú na podložke. Cvičte 3 série po 15-25 opakovaniach.

Na priame aj šikmé brucho

Opäť sme na chrbte, ruky sú za hlavou, nohy zdvihnite z podložky. Teraz skrčte ľavú nohu, pritiahnite k nej pravý lakeť (ľavý sa dotýka podlahy), v tejto pozícii aspoň sekundu vydržte a potom plynule končatiny vymeňte (tj ľavý lakeť a pravé koleno). Panva je po celú dobu cvičenia pevne pritlačená k podložke. Cvičte 3 série po 10-20 opakovaniach na každú nohu.

Úklony

V mierne rozkročnom stoji pokrčte kolená, vzpažte pravú ruku, dlaň smeruje von a vykonajte hlboký úklon vľavo, pažu vyťahujte čo najviac do diaľky. Pomaly sa narovnávajte a opakujte na druhú stranu. Ako záťaž môžete použiť jednoručné činky alebo fľaše naplnené vodou. Cvičte 3 série po 8-15 opakovaniach na každú stranu.

Už keď ste sa rozcvičili, skúste aj iné typy cvikov.

cviky

tags: bezchybne sexi brusko aj bez posilnovne poradime ako na to

.

.

ODPORÚČAME:

Ako schudnúť a mať štíhle telo?

Mlieko zvyšuje účinok posilovania a urýchluje chudnutie

Špeciálna bytovka pre obéznych Ak schudnú aspoň kilo platia nižší nájom

Každý deň športujte, Chôdza Vám pridá Energiu

Na pitie je najlepšia čistá voda, bez cukrov a umelín

Najčítanejšie Zaujímavosti

Zaujímavý Magazín

gobtube.com