.

.

AKTUALIZOVAŤ NAJNOVŠIE ČLÁNKY

Desať tipov pre zdravší život

  • PDF
7466
Like!

zdravsie-potraviny

Konzumácia tých správnych potravín nám zaručí lepšie zdravie.

.

.

Žerucha je vhodná pre ľudí, ktorí majú oslabený imunitný systém a pre ľudí, ktorí trpia stresom. Žerucha dodáva organizmu energiu a znižuje hladinu cholesterolu.

Šošovica svojimi priaznivými účinkami znižuje riziko rakoviny prsníka, taktiež pomáha ľuďom, ktorí trpia reumatoidnou artritídou.

Jablká sú najlepšie a najvýživnejšie hneď po ich odtrhnutí. Vyhýbajte sa takým jablkám, ktoré sa odtrhli nedozreté a nechali ich dozrieť na poličke, pretože v takých sa nenachádza optimálne množstvo živín. Jablká si vždy dobre umyte, dokonca aj vtedy, keď sú pestované organicky.

Zaraďte do svojho jedálnička konzumáciu tekvicových semien. Pomáhajú pri hojení rán, pôsobia preventívne proti vzniku močových kameňov a spájajú sa so zdravím prostaty.

Brokolica obsahuje širokú škálu výživných látok. Dbajte na to, aby ste ju kupovali čo najčerstvejšiu, vyhýbajte sa uschnutej a žltnúcej. Skladujte ju v chladničke a skonzumujte ju do dvoch dní.

Ak si chcete urýchliť metabolizmus, doprajte si pravidelne maliny a jahody. Stimulujú taktiež krvný obeh a pomáhajú pri rýchlejšom spaľovaní tukov.

Pridávajte do jedál čili papričky. Ich konzumáciu si zlepšíte náladu, pretože uvoľňujú endorfíny.

Tuniak možno konzumovať surový ale aj tepelne spracovaný. Dajte si však pozor pri jeho kúpe. Kupujte takého tuniaka, ktorý má pevné mäso a čisté oči.

Jogurt pridávajte až do hotových jedál, omáčok či polievok, pretože pri jeho tepelnom spracovaní sa strácajú prirodzené priateľské baktérie.

Pri príprave štiav si vyberajte ovocie a zeleninu, ktoré sú organicky pestované, aby v nich bolo čo najviac živín a čo najmenej zvyškov chemikálií. Ak je to možné, tak ich nešúpte, len dôkladne poumývajte, pretože najviac živín sa nachádza hneď pod šupkou.

.

.

Najčítanejšie Zaujímavosti

Zaujímavý Magazín

gobtube.com