.

.

AKTUALIZOVAŤ NAJNOVŠIE ČLÁNKY

Čo jesť na ploché brucho Ako získať ploché bruško

  • PDF
9259
Like!

co-jest-na-ploche-brucho

Všetci vieme, že najlepší spôsob, ako získať ploché brucho, je denné cvičenie. Avšak, existuje niekoľko potravín, ktoré vám pomôžu dosiahnuť svoj fitness cieľ rýchlejšie.

.

.

Tieto potraviny na ploché brucho poskytujú dobrú výživu, pomáhajú znižovať nadúvanie a zoštíhľujú ho. Zvážte začlenenie týchto desiatich potravín pre ploché brucho do svojho každodenného jedálnička a budete sa cítiť štíhlejší.

Pravý hustý grécky jogurt

Grécky jogurt obsahuje veľa bielkovín, preto je idálny na desiatu, alebo kedykoľvek počas dňa. Proteín, ktorý obsahuje pomáha potlačiť chuť na jedlo a vytvára pocit plnosti na dlhšiu dobu. Môžete pridať svoje obľúbené ovocie.

Bobuľe

Majú nízky obsah cukru a sú bohaté na antioxidanty. Jedzte šálku bobuľovitého ovocia každý deň, aby ste mali krásne štíhle bruško. Prispejú k posilneniu trávenia, stabilizujú hladinu cukru v krvi.

Vajcia

Sú jedny z najlepších potravín na ploché bruško, pretože majú veľa prírodných prvkov na spaľovanie tukov, bielkoviny. Sú skvelou voľbou vďaka aminokyselinám, ktoré sú stavebným kameňom buniek. Jedzte ich na raňajky.

Orechy

Hrsť orechov je výborný spôsob ako získať zdravé tuky, ktoré by ste mali konzumovať denne. Orechy sú bohaté na bielkoviny a vlákninu, stabilizujú hladinu cukru v krvi a potlačia chuť na jedlo. Pistácie, vlašské orechy, mandle začlente do svojho jedálnička.

Ryby zrýchlia váš metabolizmus a znížia apetít. Napríklad losos a tuniak obsahuje omega 3 mastné kyseliny, ktoré pomáhajú zrýchliť spaľovanie tukov. Chutné a zdravé ľahké jedlo.

co-jest-na-ploche-brucho1

Sója

Sójové bôby sú výborným zdrojom bielkovín, vlákniny a obsahujú antioxidanty. Pridajte ich do polievky, alebo k Tofu.

 

Jablká sú jedny z najzdravších potravín, ktoré môžete jesť každý deň. Každé jablko obsahuje 5 gramov vlákniny, pektín - prírodný spalovač tuku. Majú nízky obsah cukru a kalórií, preto sa hodia ako občerstvenie. Štúdie dokázali, že tí ktorí zjedli aspoň jedno jablko denne schudli viac, ako tí čo jablká vôbec nekonzumujú.

 

Listový zelený šalát

Takýto šťavnatý šalát je bohatý na vlákninu. Ak si dáte ryby alebo kura, ako prílohu vyskúšajte šalát. Budete sa cítiť lepšie.

 

Quinoa obsahuje 11 gramov bielkovín a 5 gramov vlákniny pri pol šálke. Tieto zrná sú chutné ako príloha na večeru. Sú chrumkavé a majú orechovú chuť. Je to niečo medzi hnedou ryžou a celozrným kuskusom.

.

.

Avokádo je veľmi výživné ovocie, použite ho v svojom jedálničku. V jednom avokáde je 15 g vlákniny, nebude mať hlad. Ak si dáte štvrtinu šálky avokáda, získate nenasýtené mastné kyseliny, ktoré pomáhajú spalovať tuk na bruchu.

Najčítanejšie Zaujímavosti

Zaujímavé stránky:

zahradnecentrum

ovocieazelenina