.

.

AKTUALIZOVAŤ NAJNOVŠIE ČLÁNKY

Šesť zdravých potravín pre Vaše bruško

  • PDF
8418
Like!

kapusta1

Ako dosiahnuť ploché bruško, to je pre mnohé ženy večná otázka. Preto sme pre Vás vybrali šesť potravín, ktoré majú málo kalorií, zasýtia.

.

.

1. Kapusta

Jedna porcia kapusty, ktorá ma asi 250 ml,dodá Vášmu telu len asi 60 kalórií, pritom je veľmi výživná, pretože ma vysoký podiel vlákniny. Ako bonus v nej nájdete veľké množstvo vitamínov, minerálov a dokonca i antioxidantov. Pri jej príprave sa, ale musíte zaobísť bez použitia masla či slaniny, len ju poduste s vodou, alebo kuracím vývarom a pridajte nakrajánú cibuľku.

2. Grécky jogurt

Grécky jogurt sa zásadne líši od klasických bielych jogurtov, ktoré poznáme zo supermarketu. Jeho konzistencia je hustejšia a má jemnú kyslú chuť. V 175 ml je len 80 kalorií, veľký obsah vápniku a vitamínu B, ale aj proteínov. Túto dobrotu si môžete prispôsobiť a chuťovo doladiť ovocím, orieškami, alebo ho spracovať na slano so zeleninou a bylinkami. Je aj skvelou náhradou majonézy a šalátových dresingov.

grecky-jogurt

3. Melón Cantaloupe

Ananásový melón, ako sa tomuto ovociu hovorí, má vysoký obsah draslíku, vitamínu A, C a B6 a len 200 kalórií v celom melóne. Pretože má vysoký obsah vody, dokáže uhasiť smäd aj napriek tomu že je veľmi sladký, nemusíte sa báť o svoju postavu.

cantaloupe-melon

4. Grilovaná zelenina

Dajte si k obedu namiesto surovej zeleniny, po ktorej budete mať brucho ako balón, radšej grilovanú zeleninu. Zmes červenej papriky, cukety, cibule a baklažánu, Vám bude chutiť zaženie hlad a má len 95 kalórii. Naviac do tela dostanete množstvo stopových prvkov a vitamínov. Pozor, ale na prípravu zeleniny pomocou oleja, hlavne baklažán pôsobí ako huba a tak by ste mohli zjesť viac tuku, než ste pôvodne chceli.

grilovana-zelenina

5. Kuracie prsia bez kože

Je všeobecne známe že kuracie mäso je diétne, ale len za predpokladu, že si z nej stiahnete kožku, ktorá je síce po upečení veľmi lákavá, ale tiež veľmi mastná. 125 gramov kuracích prs bez kože obsahuje len 120 kalórií, veľa bielkovín a veľmi málo tuku. Pozor, ale na mrazené mäso, ktoré je často napustené vodou a konzervačnými látkami s vysokou hodnotou sodíku.

kuracie-prsia

6. Šalátová uhorka

V stredne veľkej šalátovej uhorke je len 45 kalórií, draslík, železo a vitamíny A a C. Pretože obsahuje veľké množstvo vody, dokáže zahnať smäd a tiež osviežiť. Skúste si pridať pár plátkov uhorky do vody a popíjať ju počas dna, prekvapí Vás aké grády bude mať takto pripravený nápoj.

uhorka

tags: sest zdravych potravin pre vase brusko

.

.

ODPORÚČAME:

Aké vitamíny a minerály sú v ovocí tabuľka

Ako odstrániť nečistoty v domácnosti?

Trápia vás kŕče? Pite pravidelne

Mrkva je plná vitamínov a má výborné účinky

Najčítanejšie Zaujímavosti

Zaujímavý Magazín

gobtube.com